About Us

E-COMPTES book store is an educational online store that provides text books, enrichment and assessment books for students Grade K-12. We offer the Alston Smart and TOP Series, Teachers Production, and many other titles from a variety of publishers. We also provide other educational materials such as stationery, educational toys, social development books, art and paper, etc.

E-COMPTES book store is a part of PT Infinite Potensi, an educational material and supplies distributor and provider.

PT. Infinite Potensi was set up in 2008 by a group of like-minded and passionate educators. The company brings together a team of diverse international expertise and experienced school leaders, who are at the forefront of education. PT Infinite Potensi has been providing a wide range of educational consulting, training services and educational products (digital and non-digital) to many schools in Indonesia. It is also a recommended consultant by the Ministry of Education and Culture of Indonesia. (KEMENDIKBUD)

Toko buku E-COMPTES adalah toko online pendidikan yang menyediakan buku teks, buku pengayaan dan penilaian untuk siswa kelas K-12. Kami menawarkan Alston Smart dan TOP Series, Teachers Production, dan banyak judul lainnya dari berbagai penerbit. Kami juga menyediakan materi pendidikan lainnya seperti alat tulis, mainan edukatif, buku perkembangan sosial, seni dan kertas, dll.

Toko buku E-COMPTES adalah bagian dari PT Infinite Potensi, distributor dan penyedia materi dan perlengkapan pendidikan.

PT. Infinite Potensi didirikan pada tahun 2008 oleh sekelompok pendidik yang berpikiran sama dan bersemangat. Perusahaan ini menyatukan tim yang terdiri dari beragam keahlian internasional dan pemimpin sekolah berpengalaman, yang berada di garis depan pendidikan. PT Infinite Potensi telah menyediakan berbagai layanan konsultasi pendidikan, pelatihan dan produk pendidikan (digital dan non-digital) ke banyak sekolah di Indonesia. Ia juga merupakan konsultan yang direkomendasikan oleh Kementerian Pendidikan dan Kebudayaan Indonesia. (KEMENDIKBUD)

HEAD OFFICE:

PT Infinite Potensi
Jl. Sultan Iskandar Muda No.1
Arteri Pondok Indah, Jakarta Selatan 12240
Mobile : +62 813 1896 6733
Ph: +62 21 72792961
Fax : +62 21 72792961
Email : admin@i-potensi.com
E-COMPTES book store
Monday – Friday : 09.00 – 17.00